Allt du behöver göra..

2010-06-14 - 17:11:28

..är att fråga!
Du vet att jag ställer upp, det har jag ALLTID gjort.
Jag hade inte velat gör det ensam.


Jag har funderat mycket på om jag gjorde fel, men idag kände jag.. Nej, i helvete det är jag som gjort fel! Jag fick det bevisat för mig själv, jag kände nästan en lättnad. Jag har inte gjort fel den här gången. Jag gör precis som jag vill, och ska inte behöva fråga om lov.

Du väljer själv bort det du inte behöver i ditt liv.
Man bör alltid tänka först, och handla sen. Går inte att göra saker ogjort.




I veckan händer det grejer, jääääklarannacka!


Nej, nu ska jag fara och hämta upp min prins på busstation!





Ska även passa på att säga Välkommen till min mormor, som lärt sig hur datorn fungerar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0