Hormon bomb!

2010-11-18 - 11:18:41

Nånting jag irriterar mig fruktansvärt mycket på är när andra kommenterar vad man handlar. Tänk er själv att man plockat i sin vagn eller korg på affärn och någon går förbi och sneglar ner i den, och ger dig sen en dömmande blick. Folk ska väl skita fullständigt i vad jag köper och inte köper?!
Den här gången gällde det apoteket och nässpray. Eftersom jag är så täppt på nätterna så måste jag ha nässpray, annars är det risk att jag kvävs eller att tungan torkar ut. Hatar att vakna upp och läpparna har fastnat på tänderna, eller att tungan torkat ihop till ett stort russin. Tacka gudarna för nässprayen!
Nu var det som så att jag blev i stort sett klassad som en missbrukare, då de på apoteket tyckte att jag skulle prata med min BM om missbruk av nässpray (?!). Nog vet väl jag att man inte ska använda nässpray för mycket, det står väl på varenda papper som följer med dom små flaskorna. Men om man köper sprayen är man mest troligen i behov av den. Och hormon stinn som jag är, så höll jag på att explodera när hon slängde fram det hånande flinet och denna "otroligt nödvändiga" information om missbruk. Jag kanske överreagerar, men det är väl det som är "charmen" med graviditetshormoner?
Hon ska väl skita fullständigt i om jag köper en flaska, eller om jag köper en hel årsförbrukning! Åååååh vad irriterad jag blir!




Bäst jag sätter punkt här innan jag skriver nåt olämpligt!
Hej!





Förresten, tomten finns nog inte heller.. Då vi inte fått några pengar på kontot till Thomas "hemma tid".


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har till å med fått "langa" nässpray åt en vän som fått förbud att köpa mer på apoteket. Men nu kan man ju handla även på ok och ica. Så byt ställe. Det gjorde jag. För jag använde nässpray i flera månader. Men blev inte beroende för det.

2010-11-18 @ 11:30:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Eva

Du få gå på OK eller ICA nästa gång du ska ha nässpray:P Men vänta då tills den dagen lillola stå och tramp bakom dig i kassan och börj på att slit och titt vad du ha i korgen, då blir man INTE glad!

2010-11-18 @ 11:33:31
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Det roliga är ju att han inte ens har en egen korg!!!! Utan står bara och rotar i alla andras!

Hemska hemska hemska människa!

Man kanske ske bju hem han på middag nästa gång? hahahaha

2010-11-18 @ 11:49:07
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: jeanette

Va?? Kan man bli portad från att köpa nässpray?? det sjukaste jag hört!!

2010-11-18 @ 14:51:35
Postat av: Eva

Men då får du nog ta och berätta lite mer om dig själv.. Jag vet ju så lite om dig;P



Nej skämt o sido.. Jag smsar lösen i morgon när jag kommit på något bra och lättsamt. Måste ju komma ihåg det själv också.. hahaha

2010-11-18 @ 18:58:23
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Fick du inlog och lösen på din mail igår? [email protected], visst var det så?

2010-11-21 @ 11:22:24
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0