BM besök

2010-10-19 - 10:49:58

Ja, jag vet.. jag är gravid! Men fan att man måste gå upp i vikt på det här viset. Höll på att smälla av när jag såg vad vågen stannade på. Har hittills gått upp 15 kg sen inskrivning. HERRE GUD! Jag har tyckt att det har känts lite tyngre att gå och röra på sig, men inte trodde jag att jag skulle gått upp 4kg på 2 veckor (då jag sist var på koll). HAHAHA, det är ju nästan komiskt! Hur mycket vikt får det plats på en människa? Nu ska jag inte svära på att jag kommer att tappa den här vikten när jag fött, men jag vill verkligen försöka. Känner jag mig själv rätt så kommer jag att ge upp efter några veckor då jag inte märker några förändringar. Det är typiskt mig, vill ha resultat direkt! Helst innan, så jag vet att det funkar. Är det nån som tar på sig att peppa mig? Blir min personliga "pain-in-the-ass" person?
 
BIG hot sexy mama!

Huvudet låg för övrigt nedåt, och hjärtljuden lät bra och jämna :)


Jag ångrar inte en sekund att jag la pengarna på att gå till Mona (medium). En del grejer kunde jag inte sätta på plats, men det kanske jag inte upplevt än heller. Medans andra saker stämde in på pricken. Det var absolut värt pengarna, och jag kommer utan tvekan boka in en tid till i slutet på Mars eller slutet på Maj beroende på när hon tänker åka upp igen. Och orkar jag inte vänta tills dess så ringer jag henne istället :) Ja, jag tyckte det var intressant. Hon skvallrade om vad som lurar i magen min också, men det tänker jag inte dela med mig av då jag inte är riktigt säker själv att det stämmer ;) Det återstår att se i början (förhoppningsvis) av december :)


Ska måla på skötbordet ett varv till idag, men jag måste vänta några timmar till så grundfärgen hinner torka ordentligt. Sen vette tusan vad jag ska sysselsätta mig med? Har massor att göra, men ingen lust. Det är väl vanlig ordning antar jag. Finns alltid roligare att göra, än tex städning.



Men, eftersom jag är så fruktansvärt uttråkad så tar jag tag i det som kommer min väg.
På återseende!





Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja jag kommer precis från mitt bm besök! Och jag hoppas innerligt att det va sista gången! Nu är jag stor och otymplig och har ont!!!

Men trist nog så har jag inte direkt nån förkänning!

Är iaf glad att jag denna graviditet gått upp minst av mina tre... vågen har stannat på +11. Så jag ska inte klaga! För satan så svårt jag har för att få bort mina överflöds kilon!



Men snart Lisa är vi inte på tjocken längre och vi kan motionera på som tusan. och sockersanera våra liv ;-)



Ta hand om dig och magen!

2010-10-19 @ 11:08:40
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: erika

haha.. ja jag är inte heller den som sätter mig och läser en bok rätt uppochner men jag läser det jag behöver i bästa fall!:) Jag kan säga att jag har köpt massa böcker men kanske läst ett kapitel i varje. Nån bok har man väl använt lite mer men dem går att räkna på en hand.



Ja men måste man vara organiserad då? ;) Själv har jag ju ingen koll på nåt men det funkar ju iaf. :) då slipper man ju bli stressad över massa saker i onödan. Man får helt enkelt ta saker som de kommer.



KRam



2010-10-19 @ 15:39:57
URL: http://missesbjorn.blogg.se/
Postat av: LANJA - www.lanjas.blogg.se

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja - man får mer läsare på diren!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg :)

2010-10-19 @ 16:08:58
URL: http://lanjas.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin design!

2010-10-19 @ 16:13:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0