Skrikande tankar!

2010-10-19 - 18:04:07

Visst är det väl märkligt att man har ork att umgås med vissa, men inte med andra?

Lustigt att man skryter över nånting en person gjort, men "dissar" det en annan person gjort exakt likadant?

Irriterande att folk blir griniga och otrevliga helt utan anledning.

Skrämmande att en människa kan vara så ego trippad att när det slutar pratas om dem, då slutar de vara intresserade.

 Förnedrande att man måste krypa på knä och fjäska för att vara personer till freds!

Om man ser nån som gör något man inte tycker om, så har man ingen rätt att DÖMA personen och totalt ignorera och vara så otrevlig man bara kan!
 Alla gör sina egna val, man gör ingen annans val.


En aning komiskt att när vissa gör misstag och inser det själva, så blir de irriterade. Sen får man fjäska för dem ändå, trots att de själv sett till att det blivit som det blivit.




Behöver jag tala om att jag blir irriterad?
Jag är absolut inte den person som är mest social, men ibland försöker jag iaf.
Och jag älskar inte alla, och alla älskar absolut inte mig!


Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Du ska se att ditt sf mått kommer stå still ett tag sedan! JAg har ju haft samma i en månad nu. Och har vänner som haft samma mått den sista månaden. Så jag tror inte du kommer bli nå mycket rundare om magen!

Känns mycket knepigt att man när som helst inte komemr va gravid nå mer...

Väntan känns mycket lång så här på slutet!

Hoppas verkligen att du inte behöver gå över 2 veckor! Du kan ju föda den 11 december för då fyller jag år ;-)



Ja sen jäklar Lisa ska vi ta itu med kilonen!

Hihi!

Hopaps du och magen har en bra dag i snön =)

2010-10-20 @ 11:40:25
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja skrattretande, men samtidigt blir man lite ledsen eftersom en del av dem trodde man var riktiga vänner.. Men som sagt, jag är glad för dem som finns kvar iallafall :) Jag begär inte att man ska prata varje dag eller umgås jätteofta, man blir ju inte jättesocial när man är gravid direkt, men från det till att behandlas som luft är lite väl extremt tycker jag.



Allt bra med dig och magen?

2010-10-22 @ 12:10:59
URL: http://jazzup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0