Magen, vagnen, dagen..

2010-09-19 - 19:07:41

Vagn modell besstämd, dock ingen färg än.. Efter mycket funderingar kom jag fram till att jag ska skapa
mig en egen uppfattning om vagnen. Det jag personligen tycker är bra, kanske andra dissar direkt och vice versa. Men, eftersom vi inte valt någon färg än så ids jag inte lägga ut någon bild.




Tänkte även lägga in en bild på veckans mage, Vecka 30 (29+3).



Hoho, överblivna blöjor från Othilia pryder vackert ena hörnet :P




Tusan, nu måste jag värma på maten tills gubben kommer hem. Sen bär det iväg till Åsele, eller snarare Yxsjön för att hämta älgkött och åka hem för att stycka. HejHej!


Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Mycket klokt Lisa! Du ska ju köpa en vagn som du tror NI kommer trivas med. Alla tycker vi olika! Nästa fredag ska vi fixa ca 80-90 kg älgkött. Känns gruvsamt. Men skönt när det är gjort! Har ni inte O nått nu? Tyckte det va längesen du skrev att hon va hos er nått.

2010-09-19 @ 19:14:59
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gud vilken mysig mage du fått Lisa! All lycka till er! :) Inte så länge kvar nu..

2010-09-28 @ 21:02:31
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0