Vecka 30 (29+2)

2010-09-18 - 17:53:09

Gubben har nyss åkt på jobb, hann träffa honom lite drygt en timma. Men, han jobbar bara i morgon sen är han ledig i 2 dagar :) Har lovat att följa med honom någon dag, nu när jag liks slutar jobba. Det känns hemskt konstigt att inte jobba mer på en obestämd tid. Men samtidigt skulle jag ljuga om jag sa att det inte var skönt. Vet bara inte vad jag ska göra av tiden? Städa, tvätta, förbereda "den" som komma skall, baka, våldgästa folk? Aja, nånting ska jag nog sysselsätta mig med. Och eftersom jag är världens trögaste människa måste jag ta hjälp när det kommer till föräldra penningen, det är banne mig rena grekiskan för mig..




Var på kontroll i Torsdags.. Sist jag var dit mätte SF-måttet 27-28 cm, och nu 3 veckor senare låg det på 32-33 cm. Så nog växer det. Även vikten gör sig påmind. Vart även tillsagd att börja käka järntabletter då värdet var lite längre den här gången, även vitaminer intas numer dagligen. Synd bara att jag är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg såna grejer. Nästan så man skulle kunna tro att huvudet sitter under armen. NOLL koll på saker och ting, och ett av historiens sämsta minnen.


Sitter fortfarande och kollar på vagnar, har inte bestämt oss ÄN. Nu har vi dock kommit överens om att köpa en kombi vagn, och inte en med babyskydd. Gäller bara att vi kommer överens om färgen också :) Det är desto svårare, då jag inte tycker att det finns nån färg som faller mig i smaken. Är ju lite kräsen också, men vi ska ju ha den ett tag också. Jisses, är en hel del grejer vi måste köpa.. Tur jag har haft LITE vett den här gången och sparat undan en del, det kommer att komma till användning. Jag brukar annars (som jag sagt tidigare) vara SÄMST på att spara pengar.




Nu rör jag mig vidare.. var, det återstår att se. (Lär dock inte bli längre än till soffan brevid)

Hajhajhaj!


Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja duschcremen är ljuvlig och ser att det är många som håller med mig =)

Ja du, min mage växer så det knakar oxå =) Börja känna mig riktigt stor och otymplig!

Men nu är det ju ungefär bara en månad kvar för min del. Och jag håller tummarna på att jag slipper gå över tiden!



Ha en fortsatt fin helg =)

2010-09-18 @ 18:07:28
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0