Muffins bak och funderingar

2011-04-11 - 18:21:56
Funderar ni nånsin över vad folk tycker om dig, egentligen? Jag är en sån som i själva verket inte bryr mig om vad andra tycker, till större delen. Men jag är ändå nyfiken över vad alla tycker. Att det snackas bakom ryggen på mig är jag övertygad om att det gör, MEN jag hör aldrig nånting. Eller är det kanske så att jag är en så otroligt fantastisk människa att ingen har nåt att säga? Eller kanske är det så att jag är en så fruktansvärt tråkig människa? Är det så att ni känner för att lätta på trycket, varsågoda. Släng in en kommentar, anonymt eller inte och tala om för mig hur jag egentligen är som person? Jag blev så tvärt nyfiken :)


Idag när gubben varit hemma några timmar så har jag hunnit med att baka matmuffins. Gjorde några med mamma härom kvällen, men de föll mig inte riktigt i smaken. Det var LCHF muffins, och alltså inget mjöl. Och eftersom jag inte går på nån diet ville jag nog ha lite mer bröd känsla över dem. Så jag gjorde egna idag. Gräms på att jag inte stoppade i mer fyllning i dem. Får göra fler vid senare tillfälle. Dom är goda, enkla och går fort att göra. Perfekt för mig, som inte har tålamod att hålla på med bakning för länge.



Oliver, Soltorkade tomater toppat med flingsalt





Salami och Fetaost fyllning



Jag är nöjd med resultatet, men som sagt.. kunde ha varit lite mer fyllning i för smakens skull :)



Skulle kunna skriva en hel massa till, men lillchefen ropar så det är bäst man kilar.

Heeeejda!




Hej hej Farmor och Farfar!


Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej, hej Eddie! Och du verkar må bara gott. Lika go och gla´som vanligt. Vi syns på söndag.

Hälsningar Farfar & farmor.

2011-04-11 @ 20:49:38
Postat av: Eva

Men duuu.. va äre där för nå göttit?;)

2011-04-12 @ 09:33:21
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: hanna

Lisa jag tycker då att du är himla fin och fascinerande. Konsekvent och ärlig. Jag uppskattar det så mycket.

2011-04-12 @ 14:09:56
Postat av: Sandra B

Dom verkar jhu super goda som där muffinsen!! Mmm, salami o fetaost. Kan du inte lägga ut receptet? Måste jhu va kanon o ta med ut nu till påsk.

2011-04-12 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0