Kärlek inom familjen

2011-08-02 - 22:09:16
Jag är otroligt glad att jag har så bra kontakt med mina föräldrar. Att jag känner förtroende för dem, och att jag kan prata med dem gällande allt. I framtiden hoppas jag att Eddie (och eventuella framtida barn) kan känna samma sak för mig, att han kan anförtro mig det mesta. Kommer aldrig att tjata på honom (om jag gör det så ge mig en snytig). Naturligtvis kommer jag att fråga honom om nåt är fel när han visar tecken på det, men jag ska försöka att låta bli att tjata på honom och be honom berätta. Barnen är det käraste vi har, och det kan ingen nånsin ta ifrån oss.


Ibland önskar jag att jag kunde sjunga.. Sjunga så där så att folk får gåshud av att höra det. Det måste ju vara en otrolig känsla att gå upp på scen och tas emot av enormt mycket folk som applåderar. Eller så är det bara jag som kanske skulle vilja stå i rampljuset ett tag? :P
Hur som helst, om jag kunde sjunga så skulle jag vilja skriva en låt tillägnad min familj. Och helst av allt skulle jag vilja spela in/sjunga den tillsammans med barnen. Nåt i den här stilen..






eller kanske...







 

 

 

 

Underbara barn, ni är fantastiska!

 


Kommentarer
Postat av: Sofi

Håller med dig, vill verkligen att Eliah ska känna så för mig oxå. En bra kontakt med föräldrarna är bland det bästa man kan ha, så är det bara.

Tycker det är så himla tråkigt att se de som knappt har nån kontakt alls osv.



Tänk om man kunde lära sig sjunga.. fyfan vad jag skulle träna i så fall :D

2011-08-03 @ 22:40:17
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Nina

Jätte fint skrivet!!!

Och jätte fina barn!

Å sjunga skulle man bra gärna vilja kunna!

2011-08-04 @ 20:02:34
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0