1 års kontroll

2011-12-07 - 20:24:57
Gick finaste fint på Eddies kontroll idag. Än fast han inte riktigt fyllt 1 år så gjordes undersökningen.
Jag vart chockad när jag såg hans vikt, nog kände jag att han blivit tyngre. Men inte trodde jag att det skulle vara så pass mycket. 80 cm, 13420 gram stannade vågen på. Vi har minsann ingen liten grabb. Får man "skylla på" att han hade en stor startvikt? ;) Det spelar ingen roll hur stor eller liten han är, han är min guldklimp! Min alldeles underbara, fantastiska, fina, goa, mysiga guldklimp! Finns inte ord som kan förklara hur mycket jag ÄLSKAR denna unge.



Till helgen ska vi åka pulka med underbaringarna från Stugun :)

hmm, undra just om drängen fått samma längd på tungan som sin mor? :P

Kommentarer
Postat av: Sofi

Shiit, kommer bli grymma helgen!! :D

2011-12-07 @ 21:58:03
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Nina

Oj, ni har verkligen en GULDKLIMP!! Å så förbaskat söt!

Anton vägde 8700 gr i onsdags och är 73.5 cm kort.

Bäst att han blir super polare med Eddie så han har någon som kan försvara Anton då han bara är en liten plutt ;-)

Ha en mysig dag med Eliah och Sofi!

2011-12-10 @ 11:21:54
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0