Julkänslan, Hooohoo?!

2011-12-19 - 17:12:42
Vart är julkänslan? Finns inte!
Med bara 5 dagar kvar till julafton eftersöker jag fortfarande "mys" känslan. Den brukar alltid komma smygade några veckor innan jul, men inte i år. Men å andra sidan, jag tycker mest bara det är jobbigt att det är jul. Tur det bara är en gång om året. Mat, pynt, gran, gardiner, klappar och hysterin som julen har med sig. Näe, det klarar jag mig egentligen utan. Helst hade jag bara velat packa mig en väska och åka bort. Hawaii, Thailand? Ja, nånstans där det inte är snö och hysteri. Komma hem lagom efter nyår och glömma att det varit jul. Nu lät jag väldigt negativ, men jag är ingen som uppskattar hysterin som blir kring jul.

Hur som helst ser det ut som att det ordnat sig med chaufför på juldagen, MEN outfiten är fortfarande ett mysterium. Ska ta mig en sväng på 44ans i morgon och se om det finns nåt man kan slänga på sig. Ja just, ska ju klippa mig i morgon också. Undra just hur det blir? Kanske blir hemma på juldagen efter det? Hahaha. Har iaf bestämt mig för den här frisyren, med eventuell förändring. Skulle vilja göra om den liiiite grann. Men det får jag ta med Johanna i morgon :)


Eva var förbi i dag, med JÄTTE FINA kläder till Eddie. Skjorta och Jeans, gissa vem som blir snygg på jul? :)




VÄRLDENS BÄSTA SOFI hjälpte oss med julkortet i år. Och se så fint det vart! :) Hon har knäppt kortet, och även sett till att det blivit ett fysiskt kort av det. Foto, photoshop, gosse struten och framkallning - allt av bästa Sofi!

Kommentarer
Postat av: Nina

UUUUUUNDERBART SÖT!!!

Han är så himla charmig eran lill kille.

Gullplutt!!!

2011-12-20 @ 22:16:35
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0