Nytt år, nytt liv?

2011-12-29 - 21:43:41
Tänk att man varje år säger samma sak - "Nästa år då jävlar ska det bli ändring!"
HAH, all heder åt er som lyckas. Jag däremot, vem fan försöker jag lura?

Sluta röka (ja, jag röker igen och vet även att jag KAN sluta igen)
Gå ner i vikt
Börja motionera
Äta rätt (sitter i skrivande stund och trycker huvudet fullt av chips)
Bli en lyckligare människa
Mer aktiv med barnen
Spara pengar
Sluta bita på naglarna
Sluta impuls handla (drog iväg en beställning idag)


Ja, den där listan kan göras låååååång! Var börjar man?
Har ju ca 2 dagar kvar på mig att fundera ut nån smart lösning!

Har ni några nyårs löften? Har ni lovat er själv eller någon annan nåt speciellt?

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänk att vi mår likadant du och jag!



Det du skrivit i inlägget nedanför passar väldigt bra in på mig oxå!

Är sjukt trött, vill bara ligga i sängen. Orkar inte med att vara glad och lektant med barnen. Veckan då Mikael jobbar är vedervärdig! Mår skit då!



Hoppas på en uppryckning efter nyår. Men hur är frågan...

Usch och fy!

Å nyårslöften... Tänk om man ändå kunde klara av dom. Vikten är mitt stora problem. Vet inte hur jag ska kunna få bukt med min övervikt!



Ajja hur som, önskar det ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Stor kram till dig! Och y´tro på dig själv! Tänk positivt! Du är UNIK!

2011-12-30 @ 13:40:06
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har lovat mig själv att vara gladare och snällare, se mer till det positiva i livet istället för att haka upp mig på det negativa eller gamla grejer som ligger kvar och skaver..



Gott nytt år!

2012-01-01 @ 23:26:24
URL: http://jazzup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0