Tävlar

2011-12-01 - 12:54:30
Jag tävlar om en morgonrock till Eddie, va med ni också! :)








Bästa Sofi har hjälpt oss med julkort i år, knäppt kort på Eddie och sedan fixat ihop ett kort i Photoshop. Jag är så jävla dum så jag kan inte med PS själv. Har försökt lära mig flera gånger, men jag blir bara arg. När hon skickat över bilden ska jag framkalla och börja skicka ut julkort till nära, kära och annat löst folk.

Sofi är inte bara BÄST, hon är bästa gudmorsan också! ;)




I morgon åker vi till Umeå för en NÖF helg som Basse säger,  Närhet Ömhet Fritid. Ska försöka fixa ihop några julklappar och presenter. Lillgubben fyller ju snart år, och båda barnen ska ju naturligtvis ha julklappar :)
Sen blir det nog en eller två goda middagar också, kanske någon bio och självklart hotell frukost! ;)
Eddie ska vara hos farmor och farfar till på söndag, då vi hämtar upp honom på hemvägen. Känns lite svårt att lämna bort honom i två hela dagar, men jag vet ju att han kommer att ha jätte kul och alldeles förträffligt bra :)
Är väl det här dom kallar för "mamma hjärtat", är väl där det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0