Mest bara bilder..

2011-01-21 - 13:49:13

Var ner till Eva, Elma, Markus och Adrian i Tisdags och hälsade på en sväng. Hade med mig Eddie. Vi satt och pratade om vikten och längden på drängen, att han ser så stor ut. Så vi la barnen bredvid varandra, och vi behöver inte säga något mer.. det visade sig själv :P


 


Han har blivit riktigt stor.. Har redan stl 62 på kläderna. Vill så gärna att han ska kunna ha sina 56 kläder, men jag får nog inse att mina favorit plagg är ett minne blott. Det är nog bara att packa ner dom och ställa bort. Ser ju ut som han har 3/4 ärm på sina bodys :P Så vi övergår till stl 62.
Var ner och vägde honom i onsdags. Ökat till 6130 gr och 59 cm lång. Lilla killen är inte längre så liten :)


   



  

Älskade små charmtroll!



Kommentarer
Postat av: Sofi H

hihi, vi har stora killar vi :-)



var på 3mån vaccination igår med Eliah och vågen stannade då på 8745g ;) 63cm lång är han oxå..

Vet inte om jag kan kalla han lillkillen längre. haha ;)

2011-01-21 @ 14:18:41
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sara

Han är såå söt Lisa. Hörde förresten syster sa att du var så fin när ni hälsade på, måste ju vara trevligt att få höra när man är nybliven mor :-) Kram

2011-01-21 @ 15:44:28
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Nina

Så söta dom är! Helan och halvan ;) Anton är inte så liten han heller! Hoppas du får sova lite mer nu. Kramar!

2011-01-27 @ 10:16:19
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0