Det räcker inte till

2011-07-21 - 00:21:56
Men tamefan blir jag inte tokig! Nu tycker jag att det börjar vara på dagis nivå. Det är så fånigt att vuxna människor ens VILL bete sig som de gör, eller att de tillåter sig själva göra det.
Som sagt, en lögn efterlämnar en surare smak längre än sanningen. Jag kan inte förstå varför det ska vara så svårt att säga hur man känner? Är det fel att nämna det? Och varför ska det vara så svårt att försöka se från någon annans perspektiv? Ska det vara så svårt att prata ut och förlåta?!

Jag lessnar, jag skiter i vilket.






خاندان سب سے زیادہ اہم ہے




Jag är evigt tacksam att jag kommit ur det där. Att jag inte ligger på den nivån och krälar!

Vad man än gör så räcker det inte riktigt hela vägen fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0