Long time no see

2011-07-06 - 23:25:54
Det blir långt mellan gångerna, men den här gången är jag inte fylld med irritation. Bara lite frustration, men det behåller jag för mig själv.


Vi lever och mår, för er som undrar. Lilleman växer utav bara den, och jag blir förtvivlad då jag inser att jag inte längre har någon liten bäbis. Har nu mer en bäbis som snart är 7 månader, och som är det absolut charmigaste jag vet! Han förgyller verkligen min dag, och jag kan sitta och stirra på honom hur länge som helst. Satt och tittade igenom några bilder från när han var nykläckt. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte önskade att tiden kunde stanna upp lite.




Från att ha varit spräng färdig så har denna underbara lilla varelse kommit till oss. Det är fantastiskt!
Jag älskar vår lilla Nöffe mer än ord kan beskriva!



Har kommit på att vi är i behov av en resesäng till drängen. Dom gånger vi är i Åsele och sover över så är det lite svårt med sängplatser, och det brukar oftast sluta med att Farbror Markus får offra sitt rum till mig och Eddie, och sover själv på soffan. Även Thomas har ett hörn på soffan han sover på, då jag och Eddie behöver all plats vi kan få. Typiskt va? :)

En resesäng och en badstol står på inköpslistan. Nöffe tycker om att bada men han blir ju som en ål, så en stol att ha i badkaret vore Tippen på Toppen! Och en resesäng är nästan ett måste.
Aja, det får vi ta en annan gång.. EEEEEEEEN ANNAN GÅNG!


Men vet ni, nu har jag uppdaterat om dags läget. Vi lever och mår, och allt är great!




Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0