Slump eller inte?

2011-07-13 - 14:56:36
Att Eddie fick mellan namnet Mattias valde vi själv, det går inte att komma ifrån.


Rött hår (kan väl egentligen vem som helst få).
Namnsdag på Mattias födelsedag (Waldemar), som vi för övrigt inte sett tidigare.
Föddes den 13de.
7 månader idag, och just idag är det 7 år sedan Mattias lämnade oss.



Ibland är det lite FÖR många "slumpar".



Har fått höra av en person - "Du säger att det är en slump, jag säger att det är ett tecken".





Eller så är det så enkelt att det är jag som är nojig och funderar alldeles för mycket!








Älskade vän, du är så saknad!


Kommentarer
Postat av: Solan

Man får vara lite nojig och fundera, jag har mina tecken :)

2011-07-13 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0