46 dagar

2011-10-27 - 20:33:33
Det gör lite ont i mig att jag måste inse att det inte är mer än 46 dagar kvar tills drängen blir 1 helt år gammal. Jag tycker vi nyss kom in genom dörren här hemma med det lilla knytet, och satt i soffan med honom på bröstkorgen. En lite skrutt som låg i vaggan och vaknade i snitt var 3e timma. Nu sover han i eget rum, och vaknar sällan på nätterna. Måste upp någon gång i bland då han verkar drömma väldigt mycket och "vaknar" av det. Han sover jätte bra annars, 12-13 timmar/natt.

Har börjat fundera på vad man ska köpa till honom, finns ju hur mycket roligt som helst. Men jag insåg idag att han kommer att behöva mer kläder. Tog på honom en tröja i stl 80, och det visade sig att den var för kort i ärmarna. Får nog köpa mer i stl 86, sen får han lugna ner sig med växandet på längden (skämt å sido). När jag var på date med brudarna så var vi nere hos Emma, och hennes Vilmer hade en rolig grej. Den tro jag Eddie skulle tycka om själv :)

Får nog fundera vidare på det där med presenter. Sen är det ju julafton några veckor efter också, vad köper man åt Fia-Lotta då månne?



Snart har ett helt år gått och jag förstår inte var tiden tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0