Älskade morfar!

2011-10-30 - 22:28:33
En person jag tycker väldigt mycket om är min morfar. Han kan få mig att skratta tills tårarna rinner. En pigg liten gubbe som åker runt i landet bara för att han är rastlös. Bekanta i alla Sveriges hörn, pratglad och rolig. Visst har han humor som kanske inte alla förstår, men han har alltid glimten i ögat. Säger vad han tycker till vem han vill. Ibland kan det bli lite pinsamt när han kanske säger ett och annat för mycket, men aldrig rädd för att säga det. Han är så go min morfar, en otroligt snäll och omtänksam person. Jag gilliar honom skarpt!

Den dagen han försvinner, kommer jag att sörja!
Såna människor som han önskar jag fick finnas hos oss för alltid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0