En helt vanlig dag..

2011-09-27 - 20:33:08
Är nu bestämt att Basse kommer att fortsätta jobba åt KR ett tag till. Han och några till kommer att dela på en lägenhet i Umeå, för övernattning. Vet inte än hur det kommer att bli med schemat, vet inte hur mycket han blir borta eller hur mycket han kommer att jobba. Kommer att köra mellan Dorotea-Umeå, men kommer hädanefter (from mitten på December) att utgå från Umeå. Just nu har dom sin depå här i Dorotea.


Sitter och kollar på Idol och kommer på mig själv att jag blir en aaaaaning avundsjuk på alla de som kan sjunga. Jag menar, 15 åringar som sjunger som gudar. Lite av den talangen kunde man väl ha fått?


Snart fyller Eddies kompis Eliah ett år. Herregud så fort tiden gått! Det var ju inte alls länge sen jag fick ett MMS av mamma Sofi, där hon knäppt ett kort på sötnosen.. och nu är han snart ett år. Skickade ett paket från Eddie igår, hoppas att det kommer fram iom deras flytt och allt :) Men det borde det väl inte vara några problem med.
Skulle gärna lägga in en bild på kompisarna, men jag vet inte om det är OK med mamman? Hon knäppte nämligen ett väldigt härligt kort på Eddie och Eliah när dom var här och hälsade på i somras :)


Var ner med Eddie på sjukan idag för att kolla handen. Det såg fint ut, fick lite grejer att lägga på. Men samtidigt vill jag ha det öppet så det får lufta. Han verkar inte ha ont, och det är huvudsaken. Inte ser det infekterat ut heller. De ville att vi skulle komma ner på Fredag igen för att kolla upp den igen. Men jag tror inte att det kommer att se ut på nåt annat vis då heller.




En lite efterlysning, är det någon som känner sig pigg på att göra om min design på bloggen? (blink blink)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Självklart är det OK att du lägger upp en bild Lisa :-)



Eliah tackar och bockar stoooort för kläderna han fick! :)



Får ju lite dåligt samvete över att jag inte gjort något åt din blogg.. har ju typ lovat.

Kan göra ett nytt försök, om du vill :)

2011-10-09 @ 20:25:02
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: moa

Beror på hur du vill ha den :)

2011-10-19 @ 21:54:29
URL: http://moalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0