Flytta ut

2011-09-16 - 21:58:22
Då var det dags att ta det stora klivet, då det inte längre fungerar. Eddie ska få flytta till eget rum. Så fort jag tagit mig i kragen och möblerat och fixat lite där inne så ska han få dela rum med syrran sin. Eftersom att Othilia inte är här så ofta så tycker jag att det är bättre att utnyttja rummet till Eddie. Ska köpa en bäddsoffa som ska få stå där inne, och där kommer Othilia få sova.

Det är nämligen så här att ingen av oss (jag, thomas, eddie) sover bra som det är nu. Jag vaknar väldigt lätt, tex när han vänder på sig eller gnyr till medan han sover, och jag tror att han bråds på mor sin.. Jag och Thomas kan knappt prata med varann utan att han bli "orolig". Så av den anledningen ska han få flytta in i andra rummet. Men det är ju inte utan att det känns lite jobbigt att ha sin bäbis i ett annat rum. Separationsångest, jotack! Men om vi ska få en bra nattsömn allihopa så tror jag det här är bästa sättet.

Jag gruvar för den dagen han flyttar ut.. min lilla kille.



Kommentarer
Postat av: Sofi

Storkillen då. Vi har fått såå mkt bättre nattsömn sen Eliah började sova på eget rum. Framförallt så sover han mkt bättre. Lycka till när det är dags :)

2011-09-16 @ 22:35:18
URL: http://sojf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0