Long time no see!

2012-02-22 - 21:43:54
Den här månaden önskar jag verkligen att jag var rik! Eller iaf att ett under kunde ske, skulle vara göttmos! Det är en sån där skit månad då ALLA räkningar kom som en bomb i brevlådan. Det sved som saaaaatan! Aja, det hjälper inte att gnälla, det betalar inga räkningar.. tyvärr!
Till råga på alla räkningar så fick vi den nya bilstolen, som naturligtvis var SÖNDER. Så de skulle skicka en ny och vi skulle få skicka tillbaka den där. Tänk att det sällan går smärtfritt.


Har egentligen inte så mycket motivation till att skriva. Tänkte bara printa ner några (om än gnälliga) rader så ni ser att vi lever. Lilla gubben är förkyld, Mamma är trött och Pappan jobbar på. I helgen kommer storasyster Othilia och hälsar på, synd att hon inte kan bli kvar längre än 1 dag. Jag hinner ju inte träffa henne nånting alls.






-"Enda gången celluliter är gulliga, det är när dom sitter på en bäbis rumpa".



Med det avslutar jag här.




Underbara unge, du älskad!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul med ett litet livstecken!

Trist med räkningar och förkylningar!

Förhoppningsvis vänder allt snarast!

Kram til dig och lill grabben!

2012-03-01 @ 22:04:37
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0