Förslag mottages tacksamt!

2012-01-20 - 21:33:40
Alla ni som ätit enligt LCHF. Vad har ni "lyxat" till med på helgerna istället för godis och dricka?

Ikväll blev det brieost, salami och lite ölkorv. Och självklart en kanna med isvatten.
Vet inte om jag nånsin kommer att kunna äta mig less på salami och brie. Det är ju göttans!
Men det gör ju ingenting om man kan variera lite. Helst av allt skulle jag nog låta bli att äta det där "lyxiga" på helgerna, och hålla mig till mina måltider.
Idag gjorde gubben ordning plankstek åt oss, fast vi uteslöt moset. Hade ju kunnat göra blomkålsmos men ingen av oss är speciellt förtjusta i blomkål. Så då är det lättare att lägga dit extra tomat, lite paprika, sparris och kött. Och självklart en smarrig sås till det! :)


I morgon tänker vi åka till Åsele och hälsa på Eddies farmor och farfar. Jag har inte träffat dem sen Eddie fyllde år tror jag, och Eddie har inte träffat dem sen juldagen. Så nu är det dags! :)

Idag har Eddie varit hemma. Tyckte inte att han behövde mer inskolning, och sen ville vi ge Jenny lite ledigt :) Och gissa om han har varit uttråkad idag, är inte alls lika roligt att vara hemma som hos dagmamma. Han får vackert vänta till på tisdag :)

Kommentarer
Postat av: josefin

jag brukar äta lite mörk choklad. eller så vispar jag lite grädde och äter bär till:)

2012-01-27 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0