Jobbig kväll

2012-01-12 - 20:11:42
Hemska saker vilken bajs kväll det här är!


Ungen testar tålamodet x 1000, rök sugen, hjärtklappningar, godis sugen, ensam och har förbannat tråkigt!
Det är skitit och jävligt här, skulle behövas en stor städning. Skulle ha burit ner grejer i förrådet, sorterat Eddies urväxta kläder. Finns många måsten!
Varifrån kommer hjärtklappningarna egentligen? Det är ju inte direkt så att jag stressar eller nåt. Undermedveten stress?

Men mest av allt skulle jag vilja ta fram min scrapbook låda och bara sitta med den en hel kväll. Utan att bli störd, får fortsätta med mitt fotoalbum.
Känns lite sent för att börja med det nu, med tanke på hur många timmar jag brukar sitta med det. Tiden liksom bara rinner iväg.


Blähä, blähä!



Jo förresten, vågen visade -2 kg efter 8 dagar med LCHF kost. Så IN YOU FACES ni som tvivlar!

Nu kör vi all in! Måtte jag lyckas den här gången!




På måndag börjar vi inskola Eddie hos Jenny :)
Och jag får ÄNTLIGEN börja jobba, som jag längtat! Blir galen av att gå hemma.
Sen ska jag inte förneka att det kommer kännas fett bra med en lön!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst är det härligt då vissa "sug" kommer som ett brev på posten då det absolut inte är välkommet... not. Grattis till dina försvunna 2kg!! Inte illa jobbat, en bit på vägen! :-)



Jag har länge velat hållapå med scrapbooking, men tror inte det är någon mening då jag inte är så pysslig utav mig. Blir mest bara kattskit då jag gör nåt. :-P



Lycka till med inskolningen!



Ha en underbar helg.

Kram



2012-01-13 @ 13:43:52
Postat av: Sofi H

HEJA HEJA BÄSTA DU!!! <3

2012-01-13 @ 13:51:34
URL: http://sojf.wordpress.com
Postat av: Nina

Heja dig fina Lisa. Såg att du va ute och sparka idag =)

Du ska bara veta att om jag ändå vägt som du så skulle jag va nöjd! Tycker du är precis lagom!

Ha en fin fredag vännen

Kram till er

2012-01-13 @ 15:21:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Heja dig!

2012-01-15 @ 01:02:00
URL: http://jazzup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0