PP = Personlig Peppare!

2012-01-27 - 12:21:08
Trots att jag vill förändras, så vill jag inte det.

Jag kanske inte är så motiverad som jag trott, är inte så peppad som jag önskar. Men om jag riktigt tänker efter så inser jag ju hur fruktansvärt missnöjd jag är med mig själv. Hur mycket jag egentligen VILL förändras. Jag ska säga som det är, jag är missunsam eller kanske avundsjuk på de som kan äta vad de vill och inte gå upp ett gram. En annan behöver bara titta på en godispåse så har man gått upp vad påsen väger. Jag måste ta nya tag, nya friska, SERIÖSA tag.
Önska att jag hade en personlig "peppare". Tänk, det var jag till en person förut. Brukade skicka ett sms om dagen där jag skrev några peppande ord. Tänk om man kunde peppa sig själv så mycket också.


Vill inte behöva använda mig av två stolar i framtiden.



Kommentarer
Postat av: Therése

precis så känner jag oxå, är så missnöjd med min kropp men känner mig ändå inte motiverad att göra nått åt de, eller nu när jag inte kan "banta" så känner jag mig mer taggad att göra nått men då kan man ju inte görat, får hoppas suget att göra nått åt vikten håller i sig när ungen är ute :)

2012-01-29 @ 15:31:08
URL: http://thetherese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0