Inköp till våren

2012-03-05 - 21:39:23
Jag hittade en galondress till Eddie idag som jag ÖNSKA att jag hade råd att köpa just precis nu, men om jag väntar ett tag kanske. Den var så häftig, var ett sånt där typiskt "måste ha" moment när jag såg den. Love it!



Känns som hela vårt hem håller på att falla i bitar. Stolar, matbord, tv, min dator, sofforna. Utrymmet börjar bli knappt och paniken kryper över mig. Det vore fantastiskt att ha ett hus, men.. Jag måste erkänna att det börjar kännas "dumt" att skaffa ett hus här med tanke på hur situationen ser ut för Dorotea. Känner inte ett behov av att bo någon annanstans heller, men det är just det där med osäkerheten. Det är ett underbart ställe för Eddie att växa upp på, och om han känner att han vill "ge sig iväg" när han blir äldre, så finns det ju möjlighet att göra det. Sen måste jag ju faktiskt erkänna att det är svårt att lämna familjen man har här. Har alltid haft dem nära, och tanken på att inte längre ha det känns jobbig! Både min och Thomas familj finns på nära håll, vill att Eddie ska ha en chans att träffa dem som han gör nu. Ja, än bor vi kvar, dock väldigt trångt!


Annars lever vi och mår. Lite förkylning och feber men annars rullar allt på. Vi jobbar, Eddie är hos dagamman, umgås sällan hela familjen. Jag och Thomas räknade ut att vi är lediga EN HEL DAG tillsammans under hela Mars månad. Den ni. Inte så häftigt alla gånger.



Vad har ni haft för er sen sist vi hördes?

Kommentarer
Postat av: mickis

En dag?! Gud vad trist :-(

2012-03-05 @ 23:23:07
Postat av: Nina

Skit fint regnställ! Den skulle passa Eddan bra!!



Men vad, 1 dag??? Det va ju helt vansinnigt! Och jag klagar över att M är borta en vecka!

Du gör det bra Lisa!



Krya på er! KRAM!

2012-03-06 @ 21:35:51
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh jag tyckte också det där var så himla fint! :) Har du sett att det finns i en blå variant också? Jag har fasen svårt att bestämma mig för vilket som är snyggast, hehe.

2012-03-14 @ 15:04:28
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0